2015. szeptember 27., vasárnap

#2 díjam!


Jóságos!
Megkaptam a második díjamat, amit nagyon-nagyon köszönök szépen Zsófia Rába-nak! ♥
És persze minden egyes olvasómnak nagy köszönettel tartozok! Köszönöm nektek! :) ♥


Szabályok:
  • Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad.
  • Írj 10 dolgot magadról
  • Válaszolj 10 kérdésre
  • Tegyél fel 10 kérdést
  • Küldd tovább embereknek

10 dolog rólam: 
  • 20 éves vagyok.
  • Szeretek olvasni
  • Vidám lány vagyok
  • Imádom a kutyákat. Van egy tacskóm, akit Rumlinak hívnak.
  • Idén kezdtem el a második szakmámat. 
  • Saját szállodát szeretnék.
  • Régóta elakarok utazni Londonba.
  • Szeretek rajzolni, csak kevés időm van rá.
  • Kedvenc színem a lila
  • A barátaim Szandinak hívnak.
Válaszolok 10 kérdésre: 
  • Miért kezdtem el blogolni? - Kipattant egy ötlet a fejemből. Megírtam a prológust és az első két részt Word-ben aztán gondoltam akkor belevágok az írásba. 
  • Hányadszorra kapok ilyen díjat? - Ez az első ilyen díjam. 
  • Visszaszoktam olvasni a részeket nem feltétlenül ellenőrzés miatt, hanem mert mondjuk izgalmas? - Nem szoktam visszaolvasni. Általában figyelek arra, hogy jól írjam meg. De van valaki, aki mielőtt felrakom elolvassa (de nem mindig tudja elolvasni egyből) :D
  • Ez az első blogom? - Igen. :)
  • Meg vagyok elégedve a blogommal? - Igen. :)
  • Mennyire tartom magam jó írónak? - 10-es skálán 6. :D
  • Hány részesre tervezem a blogot? - Nem tudom. Csak írom a részeket, nem tervezek előre. :)
  • Honnan jött az ötlet ehhez a bloghoz? - A fejemből. :D Komolyan nem tudom. Csak összeállt.
  • Pizza vagy hamburger? - Pizza.
  • Nézel sorozatokat? - Igen. Nyáron például végig néztem a Jóbarátokat és az Így jártam anyátokkal-t is szeretem. 
10 kérdés:
  • Mi a célod az írással?
  • Mikor kezdtél el blogírással foglalkozni?
  • Ha bármit megtehetnél az életben, mi lenne az?
  • Mennyire tartod magad jó írónak?
  • Kedvenc film?
  • Saláta vagy hamburger?
  • Egy napra más bőrébe bújhatnál ki lenne az?
  • Melyik dalon tudsz igazán sírni?
  • Mi áll a bakancslistádon?
  • Melyik ünnepet szereted a legjobban és miért?

Akiknek küldöm: 

~Csakegylány~  - Make it out Alive
   Bettina             -  Moments
   Alexa S.           -  Nascar and the wonder girl
Benczi Dórika    - Vad érzelmek







1 megjegyzés: