2015. december 20., vasárnap

33. rész ~ Érzékiség (+18)


Rosalie Parker

Hangos zihálások.
Túlfűtött levegő.
Forróság az egész testemben.
Ez volt minden, amit érzékeltem a pillanatokból.
Teljesen elvesztem Harry ajkai alatt, amelyek nyakam bőrét izgatták, hol csókokkal, hol harapásokkal, de minden egyes mozdulatánál ugyanúgy reagáltam. Nyöszörögtem.
Nem bírtam elviselni ezt a rengeteg szexuális vágyat, ami körénk telepedett, és folyamatosan nőtt.
Nem akartam gondolkozni. Csak annyit akartam, hogy ez a pillanat ne múljon el, és még többet kapjak ettől a fiútól. Ő pedig mintha meghallotta volna mit gondolok, visszatért az ajkaimhoz. Száját azonnal szorosan az enyémre nyomta, és kezdett olyan mohósággal csókolni, hogy azt hittem ott robbanok fel.
Annyi vágy van bennem, hogy muszáj mindent kiadnom magamból, és erre a legalkalmasabb mód az, hogy olyan hevesen csókoljam Harryt, amennyire csak tudom, és még közelebb tudjam magamhoz testét, hogy így is enyhítsem a vágyaimat.
Több kevesebb sikerrel.
Hajába markoltam, mire ő a számba nyögött, ezzel párhuzamosan pedig ágyékát az enyémnek nyomta. 
Erősebben csókoltam, és nyögésem miatt, ami tette hatására jött ki belőlem, nyelve azonnal a számba csúszott, és kezdte azonnal feltérképezni azt. Nyelve érzéki mozdulatokkal uralta nyelvem felett az irányítást.
Oldalamat, és combomat simogatta, miközben másik kezével, amik eddig hajamat túrta, megtámaszkodott mellettem. Erősebben nekem nyomja kemény férfiasságát, mire muszáj elhúzódnom, és hagynom, hogy nyögésem a levegőbe szálljon.
Csókolgatni kezdi nyakamat, és a vállaimat, majd a mellkasom kilátszó részére tér rá, és kezdi kényeztetni tökéletes ajkaival. 
Zihálok. Fejemet hátra hajtom, ezzel egy időben pedig a hátába markolok. Elhúzódik tőlem. 
Ráemelem a tekintetemet, ő pedig engem figyel. Mind a ketten ugyanolyan csapzott kinézettel rendelkezünk.
- Biztosan akarod? - suttogja ajkaimra. Sóhajtok és szemeibe nézek. Bólintok egyet.
- Fel kell mennünk. Ott sokkal kényelmesebb lenne. - csókolta meg ajkaimat - bár nagyon, nagyon nehezen tudok elhúzódni tőled. - nevetett fel rekedten. Alsó ajkamba harapva figyeltem őt. - Ezt ne csináld kérlek. Így is az őrületbe kergetsz, de ezzel még inkább. Nem fogunk feljutni, ha beharapod a szádat, Rosalie. - gyorsan kezdem venni a levegőt, és nem tudom miért, de az hogy a teljes nevemet ejti ki, egyszerűen még jobban felizgat.
Feltérdel a kanapén, a tekintetem pedig önkéntelenül is odacsúszik, ahol nadrágja dudorodik. 
- Tetszik, igaz? Ezt váltod ki belőlem. - elpirulok, hiszen tudom, hogy rajtakapott azon, hogy pont azt néztem. 
Vigyora fülétől, füléig ér, és ennek hatására előjönnek az ajkai mind két végén a gödröcskéi. Vigyorogva hajol hozzám, és nyom lágy csókot az ajkaimra.
- Kapaszkodj belém. Fond körém a lábaidat. - szemeimbe nézve adta ki a parancsot, én pedig engedelmesen követtem az utasításait. Amint lábaim már a dereka köré voltak kulcsolva, felemelt, és így indultunk el az emeletre.
Nyakához hajoltam, és ajkaimat finoman végig húztam a bőrén. Tettem okára sóhajtott, én pedig folytattam nyaka kényeztetését. Apró puszikat nyomtam a füle aljától, egészen a nyaka hajlatáig.
- Elfoglak ejteni. - zihált, és gyengülő karjai igazolták szavait. Tudtam, hogy nem azért fog elejteni, mert nincs benne erő, éppen ellenkezőleg.
- Ne fojtasd. - amint felértünk, megállt a falnál és neki nyomott.
Mohón csókoltuk egymás száját, de Harry türelmetlensége miatt hamar a szobában találtuk magunkat, aminek ajtaját Harry lábával nyitotta ki, és ugyanígy csukta is be. 
Az ágyhoz sétált, és amíg elfektetett az ágyon addig elhúzódott tőlem, de ez a távolság tényleg csak pár pillanatig tartott.
És már újra csókolni is kezdett. 
Közben simogatta a combomat, valamint az oldalamat.
Nem gondolkodtam csak csókoltam őt. Nem akartam, hogy bármi is elvegye a gondolataimat, ami miatt megbánnám, és eltántorodnék ettől az egésztől.
Harry egy szeretetre méltó fiú, és tudom, hogy nem bántana meg, nem csinálná azt, hogy egy éjszaka és utána nem fogunk beszélni. Hiszem azt, hogy többet fogunk randizni. Ha nem sikerül, akkor nem sikerül. Sajnos ez is benne van abba a bizonyos pakliban, de ha az ember nem mer, akkor nem nyer.
Kockáztatni kell sokszor az életben. És ez is most olyan. Nem fogom hagyni, hogy a negatív gondolatok előjöjjenek. Azokat most az agyam egyik kis csücskébe hajítom, és csak arra gondolok, hogy mit akarok csinálni. És azt éppen most teszem.
Csókolom ezt a fiút.
Zihálva váltunk el egymás szájától. Az ujjaim gyorsan kezdték inge gombjait kiszabadítani abból a kis lyukból, ahova Harry beillesztette őket, mielőtt eljött értem.
- Te aztán türelmetlen egy lány vagy. - nevetését hallottam csak füleimben, és kipirult arccal folytattam a tevékenységemet. Miután minden gombot gyorsan, de precízen kibújtattam a helyéről, letoltam a vállairól az anyagot, majd az inge ujjait meghúztam, így kezeit könnyedén kitudta csúsztatni, és a fehér anyag, ami eddig felsőtestét takarta, már a padlót díszítette.
Megcsodáltam a tetoválásait, már amiket láttam abból kifolyólag, hogy a testén több tetoválás az én ruhával borított testemre simult.
Még soha nem láttam ilyen közelről tetoválást. Nekem nincsen, és akivel eddig nemi kapcsolatot létesítettem, ami csak egyszer volt, fogalmazzunk úgy hogy neki sem volt semmilyen minta a bőrén, de nem mintha láthattam volna.
Mutatóujjammal megsimítom az első tetoválását, amit megpillantok. A madarait.
Nagyon megtetszenek, és Harryn elképesztően jól néz ki ez a minta. 
Ahogyan megfigyelem több kisebb tetoválás is megmutatkozik a karján, valamint a kulcscsontján, de ezek a madarak, melyek a mellkasán kapnak helyet kitűnnek.
És éppen ezért lettek már most a kedvenceim.
- Tetszenek? - Harry hangja visszatérített a tetoválásai okozta kábulatomból.
- Nagyon. Annyira jól állnak neked. - lassan, minden kis részletét a madarainak megsimítottam hüvelykujjammal. 
Harry elmosolyodott, majd egy lágy csókot lehelt ajkaimra. Feltérdelt, és felültett. 
Nem volt sok időm nézegetni felsőtestét, mivel száját számra nyomta.
Miközben ajkai, ajkaimat csókolták, addig ujjaival a ruhám hátuljához nyúlt, és lehúzta a cipzárt, így már könnyedén megtudott szabadítani direkt erre az estére választott koktélruhámtól.
Nedves csókokat hagyott a nyakamon, le egészen a vállamig. Miközben ruhám pántját húzta le, úgy csókolta végig mind a két oldalon a vállaimat. 
Teljesen elveszve a csókjaitól ültem előtte, ő pedig hanyatt fektetett, és ruhámat teljes egészében lehúzta rólam, majd a szoba egyik pontjába dobta. 
Tekintete, mellyel végig pásztázta testemet égett a vágytól, és mohó pillantása láttán testem még inkább lángra lobbant.
- Annyira...annyira kibaszott gyönyörű vagy. - zihált, és lehajolva, megcsókolta a vállaimat, majd a melleim kilátszódó részeit a melltartóból, és haladt le egészen a két mellem közötti völgybe, mely bőrrészekre szintén csókokat hintett.
Miközben ajkai testem több részét is csókokkal kényeztette, addig én nadrágjától szabadítottam meg. Morogva húzódott el, és vette le a ruhadarabot. Felnevettem türelmetlensége miatt. Felhúzott szemöldökkel nézett rám, majd visszamászott felém.
- Mi olyan vicces? - suttogta fülembe, és ajkait végig húzta a fülem alatt. Testem megremegett, és még nehezebben kezdtem venni a levegőt. A szó a számba ragadt, és nem hiszem, hogy megtudtam volna szólalni.
Nem csak az eszemet, hanem a hangomat is elvette ez a rengeteg szexualitás, ami körülöttünk van most a levegőben.
- Erre nincs szükségünk. - amint elhagyta eme mondat a száját, máris elkezdte lehúzni melltartó pántjaimat. Ajkai közben megtaláltak az ajkaimat, és nagyon hálás voltam neki, amiért csókjával eltereli a figyelmemet arról, hogy hamarosan félmeztelenül fog látni.
Levette rólam melltartómat és azt is könnyedén oda dobta, ahol a többi ruhadarab hevert. 
A földre.
Elhúzódott tőlem, és azonnal végigmért. Melleimet csodálta, én pedig kezemmel elakartam takarni azon testrészeimet, ami a tekintetével majdnem felfal.
- Ne takard el magad. - kezemet megfogta, és összekulcsolta az ujjainkat. - Gyönyörű vagy, és annyira kívánatos. - sóhajtott. Lehajolt, és ajkaival apró csókokat hagyott melleimen.
Elengedte a kezemet, és amíg az egyik keblemet szájával, valamint nyelvével izgatta, addig a másikat körbefogta tenyerével és masszírozni kezdte.
Nyöszörögve hajtottam hátra fejemet, és élveztem érzéki csókjait valamint tapintását.
Szájával szívta és nyalta a mellemet, hol az egyiket, hol a másikat, ezzel azt a célt elérve, hogy mellbimbóim megkeménykedve álltak. 
Elhúzódott egy picit tőlem és vigyorogva figyelte az eredményét a tetteinek, majd felhajolt hozzám, és megcsókolt.
Lassan, érzékien mozgattuk az ajkainkat, és lassan eltávolítottuk egymásról az utolsó zavaró ruhadarabot is.
Most már semmi sem állt annak az útjában, hogy testeink összeérjenek.
Bőr ért bőrhöz. Olyan szorosan simult hozzám, hogy melleim kemény mellkasába nyomódtak. Amint megérezte ezt, a számba sóhajtott, és még akaratosabban, még mohóbban kezdett csókolni.
Ujjaival az oldalamat kezdte cirógatni, majd a hasamat. A lábaimhoz nyúlt, és megszorította a combomat.
Tudtam mit akar, és engedelmeskedtem neki. Szétnyitottam a lábaimat, ő pedig könnyedén a lábaim közé férkőzött. 
Kínzóan lassú mozdulatokkal kezdte ágyékát nekem nyomni.
Szájába nyögtem, amikor megéreztem, hogy kemény férfiassága az én legérzékenyebb testrészemhez simul.
Mind a ketten forrók vagyunk és lüktetünk.
Mind a kettőnknek szüksége van arra, hogy összeolvadjunk, hogy végre enyhítsünk vágyainkon. 
Elhúzódtam tőle, hogy végre levegőt juttassak a tüdőmbe. Ziháltam, és Harry hátát markoltam. Nem bírtam már.
- Harry... - nyöszörögtem. 
- Tudom, mindjárt. - sóhajtott, és erősebben hozzám nyomta magát. Felnyögtünk mind a ketten. 
Harry felült, és a fiókjából elővett egy óvszert, amit miután felbontott, már húzott is fel péniszére. Annyira feltüzelt a látvány, ahogyan felgörgeti magára az óvszert, hogy muszáj volt az alsó ajkamat beharapnom, hogy még csak egy kis hang se csússzon ki belőlem.
Nem csodálkoztam volna, ha felnyögök.
Amint az óvszer felkerült arra a helyre, ahol való, jelen esetben Harry péniszére, már vissza is mászott felém. Ujjaival végig simította a hasamat, majd elérve nőiességemhez, megsimította azt lassan.
Megremegtem, és halk nyöszörgés szaladt ki ajkaim közül.
Ujjait lassan mozgatni kezdte, majd egy váratlan pillanatban ujját a csiklómra nyomta és megdörzsölte. Hangosan felnyögtem, a felsőtestem felemelkedett a matracról.
- Annyira készen állsz rám. - sóhajtott, és ujjait elvette legérzékibb testrészemről.
- Kérlek.. - ziháltam. 
Az, hogy a péniszét elkezdte hozzám dörzsölni már túl sok volt. Nagyon sok.
Lágyan megcsókolt, és lassan belém csúszott. Muszáj volt tőle elhúzódnom és kiengednem a hangos nyögésemet.
Nem vagyok már szűz, de életemben egyszer voltam csak férfival. És annak nagyon gyorsan vége lett. Ennek viszont tudom, hogy nem lesz.
- Rendben vagy? - kérdezte halkan, és apró csókokat hintett arcomra. Nem mozdult. Nem csinált semmit, ezért pedig nagyon hálás voltam neki. 
- Maradj így. Csak egy picit. - kérleltem halkan, ő pedig bólintott, és nem mozdult. Lágyan simogatni kezdte az oldalamat, és az arcomat szórta tele puszikkal.
Mikor már éreztem, hogy készen állok rá, mozogni kezdett, lassú, egyenletes tempóban.
Nyögtem, és a hátába markoltam, ő pedig a nyakamra tapadt ajkaival, és azonnal csókolni kezdte a bőrömet. 
- Rosie.. - nyögte a nevemet, amikor körmeimet végighúztam hátán.
Tudtam, hogy tetszik neki, amit teszek, és ennek nagyon örültem.
Mélyebbre hatolt, én pedig hangosan nyögtem. Szemeimet lehunytam, a fejemet hátrahajtottam.
- Nyisd ki a szemeidet. - suttogta, és csókot hintett az államra - látni akarom, hogy mennyire élvezed.
Szemeimet kinyitottam, és ránéztem. Vággyal telt szemekkel figyelt engem. A kezeinket a fejem mellé tette és ujjainkat összekulcsolta.
Annyira érzéki ez az egész.
Lábaimat jobban szétnyitottam neki, így még inkább belém tudott hatolni.
Mind a ketten hangosan nyögtünk.
Egymás száját csókoltuk, miközben testeink teljesen egybeforrtak. Nem volt még egy kis hely sem a két test között.
Csak én és Harry. Egybefonódva, összesimulva. 
Ahogyan gyorsított a tempóban úgy közeledtem én is egyre jobban a beteljesüléshez.
- Ne fogd vissza magad, Rosalie. - nyögött fel Harry - élvezz el nekem! 
Még inkább felizgultam szavai hallatán. Gyorsított a tempón, mind a kettőnket hajszolva az élvezethez, amit nem csak nekem, hanem már Harrynek is igen közel volt.
- Harry... - nyögtem a nevét, és ujjaimat kiszabadítva ujjai közül markoltam a hátába, majd húztam jobban magamra.
- Bassza meg... - káromkodott, és felnyögött. Még gyorsabban mozgatta bennem péniszét, én pedig nem bírtam tovább.
Az egész testem megfeszült. Lehunytam a szemeimet, és átadtam magam az orgazmusnak, amelyet hangosan nyögve engedtem szétáradni az egész testemben.
- Rosie - Harry hangosan nyögte nevemet, így tudtomra adva, hogy őt is elérte a mámorító érzés. 

Teljesen kimelegedtem, és az egész szobában fülledt, meleg levegő uralkodott.
Harry hasonlóan, mint én zihálva feküdt az ágyban, és pihente ki az elmúlt pillanatok fáradalmait. 
Felkelt, és a fürdőbe sétált, majd visszasétált hozzám, már óvszer nélkül. Elpirultam, ahogyan végig néztem meztelen testén.
Most egy pillanatra volt időm megcsodálni a többi tetoválását is.
Pillangó? Elég fura.
Főleg egy fiún, de el kell ismernem, hogy Harryn nagyon jól mutat az a motívum. 
Vigyorogva feküdt be mellém az ágyba, és ránk terítette a takarót.
Tudom, hogy le kéne tusolnom, de annyira elfáradtam a szeretkezésben, hogy most csak pihenni szeretnék. Harryvel. 
- Kibámultad magad? - kérdezte, miközben magához húzott. Ajkain ott díszelgett az a hülye vigyor, amellyel idesétált hozzám.
- Nem bámultam. - fejemet mellkasára hajtottam, és összetettem két kezemet azért, mert nem látja az arcomat. Hiszen mit látna? Azt, hogy teljesen elpirultam.
- Nem kell szégyelni, ha tetszik a felsőtestem. 
Nem kellett felnéznem és tudtam, hogy vigyorog. Megráztam a fejemet, és nevetni kezdtem.
- Minden rendben veled? - a szeretkezésünk alatt is többször megkérdezte, hogy minden rendben van-e. Én pedig mindig ugyanazt válaszoltam.
- Igen. - mivel ez az igazság - minden a legnagyobb rendben van. - felnéztem rá, ő pedig rám mosolygott.
- Nem bántad meg, hogy lefeküdtél velem? - kérdését nagyon halkan tette fel. Komolyan azt hiszi, hogy megbántam?
- Dehogy bántam meg. Nagyon, nagyon csodálatos volt. - megpusziltam a nyakát, és szemeibe néztem. 

- Szerintem is. Veled minden olyan más. - ismerte be, és megsimította a hajamat.
- Ugye tudod, hogy nem csak egy éjszakára kellesz? - kérdezte halkan, és szorosabban magához húzott.
Tudtam, hogy ő nem olyan. 
- Tudom. - lassan simogatni kezdtem az ujjait.
- És akkor randizol még velem? Azt mondtad, hogy sodródjunk az árral. 
- Még mindig így gondolom, Harry. - válaszoltam meg a ki nem mondott kérdését. Felnéztem rá. 
- Annyira örülök, hogy tényleg nem bántad meg! - csókot nyomott a homlokomra.
- Tényleg nem bántam meg, sőt. - elpirultam, ő meg vigyorogni kezdett. Már megint ez a hülye vigyora..
- Ne vigyorogj így! - megböktem az arcát. Ő pedig csak nevetett.
- Miért? Hiszen te is élvezted nem?
- Nagyon.
- Annyira jó volt nézni, ahogyan élvezed és hangosan...
A tenyeremet gyorsan a szájára tapasztottam. Az arcom pedig olyan színben pompázhatott, mint a paradicsom. 
- Oké, értem. Nem kell részletezni. 
Vigyorogva figyelt, és a kezemet elvette a szám elől.
- Aludjunk. - nevetett, és leoltotta az éjjeli lámpáját.
- Jó éjszakát, Harry. 
- Nekem nagyon jó lesz, miközben arra gondolok, hogyan... - felnevetett azon, hogy azonnal megmozdultam, hiszen készültem a szájára tapasztani tenyeremet, hogy esélye se legyen kimondani azokat, amik mocskos fantáziájában vannak.
Azonban tudtam, hogy nem mondta volna ki, csak bosszantani akart. 
Nevetése hallatszott még egy darabig a szobában, majd egy utolsó csók után, amit a homlokomra nyomott, elcsendesedett és rövid időn belül már csak a szuszogását hallottam.
Mosolyogva hunytam le a szemeimet.
Harry ölelő karjaiban, teste melegét érezve nyugodtan aludhattam.


Várom a véleményeiteket! :)
A blog Facebook csoportja

2 megjegyzés:

  1. Na szoval, nagyon nagyon sajnalom, hogy eddig nem irtam, de mikor nincs idod es lemaradsz egy ket resszel, akkor mar nehez raszanni magad, hogy bepotold mert muszaj lesz beleolvasnod a legutolso reszbe, szoval igen en is igy voltam vele es elolvastam ezt a reszt, de persze bepotoltam az elmaradottakat is. Nagyon elszomorit, hogy senki nem ir neked kommentet, mert fantasztikusan irsz es nagyon jo olvasni minden egyes sort. En nagyon remelem, hogy raszanjak azok az emberek magukat akik olvassak a blogodat ahhoz, hogy irjanak csak par kedves sort neked..:) nagyon tetszett ez a resz, mert borzalmasan jol megvolt irva es nagyon kivancsi vagyok mik lesznek meg itt. Imadom❤️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megértem, hogy az embernek nincs mindig ideje olvasni, és amikor jön egy új rész, akkor abba muszáj bele olvasni. :D
      (Én is így vagyok vele)
      Igen, elég rossz szokott lenni, hogy nem írnak kommenteket, de üzenetben kapom, hogy nagyon jó és egyebek, csak jó lenne itt is látni.
      De nem vagyok olyan, aki kiakad ezeken. [Ha rosszul is esik, akkor sem mutatom ki :) Mert én szeretek írni ]
      Külön öröm, hogy megjegyezted, hogy ez a rész milyen jó lett, mert nem tudtam, hogy hogyan írjam le. De örülök, hogy jó lett. :)
      Sok minden fog történni ezt megígérhetem. ;)
      Puszi: Szandi ♥

      Törlés